:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Instytucje rolnicze, znaczenie - zdjęcie, fotografia
Gazeta CBR 07/04/2017 09:40

Niemiła niespodzianka spotkała rolników, którzy na ostatnią chwilę złożyli wnioski o pomoc w zamian za ograniczenie produkcji mleka.

Zazwyczaj o dochowaniu terminu świadczy data pieczęci pocztowej. Tak dzieje się na przykład we wnioskach do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Inna zasada obowiązuje jednak w programie Agencji Rynku Rolnego, która udziela wsparcia rolnikom deklarującym zmniejszenie produkcji mleka. W efekcie tego gospodarze, którzy zwlekali z dostarczeniem dokumentów do ostatniego dnia, pomocy nie dostali. 
Sprawą zajął się samorząd rolniczy, który poprosił Ministerstwo Rolnictwa o ujednolicenie przepisów. Zdaniem członków izb, rolnik zajęty pracą rzadko ma czas na wnikliwe czytanie regulaminów programów. 
 

(pw)

Reklama

Data ma znaczenie komentarze opinie

Dodajesz jako: |


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez brodnica-cbr.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WPR sp. z o. o. z siedzibą w Golub-Dobrzyń 87-400, Rynek 20

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"